Şarkı Sözlerinin merkezi

Mantra

Soğuk kalbim artık / acı çekip bağırdım
Ben büyümedim anam ah insanlar ufaldı
Param varsa aldım borcum yok hiç rahatım
Rakiplerim rahatsız hiç durmuyo ki ağzım
Gün ışıdığında kalk çalış çalış bin defa
Bana senin olan her şey için savaş dedi pac!
Kesin vaaz kesin laf!
Bitmediniz gelin daha
Bi imza bi zindan hükümlü bir hükümdar Hayk
Yüküm ağır lan evim dosya dava

Açık bende farlar, gündüz bile valla
Yine kira kontrat!
meditasyon mantra!
Silah bıçak bomba
Düşünceler bombok..
Çevrem – pislik İşler – riskli Topla – istif Yardım – destek
Önce – koli – sırtla - gezdir
Şimdi Kolye- Balya – deste
Kardeşlerim var tüm işlerim rast

Misafirler taş ..
Paparazzi flaş
Sipariş xlarge bi garip işler
Bende tükenmez iştah ,
senle didişmem.
düşme dalından ezer zalımlar
her şey darmadağın olur ben toparlarım lan
katil benim benim kral ölüm parmaklarımda
katil benim benim kral ölüm parmaklarımda

noldu yakalandınız ?
ister bağır ister kız!
Bize küfret bize kız
Götler ayarlamış çalacağı minareye kılıf
Bi bi bi dakika durun bura sanki fırın
Her her yer neden flu herkes neden gri ?

Hayki şarkı sözleri,Hayki Mantra şarkı sözleri,Hayki Mantra şarkı sözü,Hayki Mantra sözleri,Mantra şarkı sözleri,Mantra şarkı sözü,Hayki Mantra Dinle,Hayki Mantra İndir,Mantra İndir
İtirazım Var Şarkı Sözleri
İtirazım VarSena Şener
Hayır Şarkı Sözleri
HayırÇakal
Kuğulu Park Şarkı Sözleri
Kuğulu ParkEzhel
Vazgeçemedin Ondan Şarkı Sözleri
Vazgeçemedin OndanPerdenin Ardındakiler
Yol Uzun Sevgilim Şarkı Sözleri
Yol Uzun SevgilimTuğkan