Şarkı Sözlerinin merkezi

I Should Be A Bird

Mmm-mmm-mmm
Ah-ah, yeah
I′ve been trying to find the right time
To tell you everything on my mind

But I'm still trying to find the right time
Mmm-mmm-mmm-mmm
And I know you′re going through hard things, so
I'm giving everything to fix things

But I'm tryna figure where to draw the line
Mmm-mmm
Sometimes you talk, got me thinking that you hate me
Still love you, but some days I′m kinda suffocating

I don′t wanna see, I don't wanna see you down, but
How am I supposed to carry
The weight of your love when it gets this heavy?
I should be a bird but I don′t really feel like flying

'Cause my wings are hurt, yeah, I′m tired of trying
I feel like I'm living for the days when
Think that I′m finally seein' changes
And there ain't nothing more amazing, mmm-mmm

Sometimes I wonder, are we flying ′round in circles?
I′m in the sky, but you're bringing me back down low
But I don′t wanna come down
I wanna lift you back up

How am I supposed to carry
The weight of your love when it gets this heavy?
I should be a bird but I don't really feel like flying
′Cause my wings are hurt, yeah, I'm tired of trying

Should I stay or should I go?
How long is it gonna be this way? I just really wanna know
Am I afraid to let you know?
′Cause I don't wanna be the one that hurts you while you're hurting the most

How am I supposed to carry
The weight of your love when it gets this heavy?
I should be a bird but I don′t really feel like flying, no
When I′m tired of the trying

Oh, tell me
How am I supposed to carry
The weight of your love when it gets this heavy?
I should be a bird but I don't really feel like flying

′Cause my wings are hurt, yeah, I'm tired of trying
Ooh-ooh-ooh
Ooh-ooh-ooh
I should be a bird

Ooh-ooh-ooh
Ooh-ooh-ooh
I should be a bird
I should be a bird

Nina Nesbitt şarkı sözleri,Nina Nesbitt I Should Be A Bird şarkı sözleri,Nina Nesbitt I Should Be A Bird şarkı sözü,Nina Nesbitt I Should Be A Bird sözleri,I Should Be A Bird şarkı sözleri,I Should Be A Bird şarkı sözü,Nina Nesbitt I Should Be A Bird Dinle,Nina Nesbitt I Should Be A Bird İndir,I Should Be A Bird İndir
Sana Bu Kadar Uzakken Şarkı Sözleri
Sana Bu Kadar UzakkenDolu Kadehi Ters Tut
Movie Şarkı Sözleri
MovieLvbel C5
Klişe Şarkı Sözleri
KlişeFikri Karayel
Yansın Şarkı Sözleri
YansınÇağan Şengül
Görmesinler Şarkı Sözleri
GörmesinlerTuğkan