Şarkı Sözlerinin merkezi

Sperman 2.0.0.8

"SperMan Yetiiişş
Yetiiiş SperMan�"

Benim de var derdim
Yıkıldı psikolojim
Sen bana ne derdin?
"En mühimi kendinsin"
Süper bi' kahramanım
Ben halka mal oldum
Sen bana ne derdin?
"Ordan olmaz!" ♀♂

Çok kötü var evrende, ben hepsine yetemem
Hem zaten tek ben yokum, yardım et bi' Superman
Apış aram pişik oldu, dar taytlar giymekten
Bordrolu işçi sanki mecburum hakkatten
Çok borç birikti, boyum kadar makbuz, fatura
Zaten bozuk çıktı yapay-titreşimli vajina
Bilhassa son zamanlar çok kırıldım şahsına
Kurtarırken iyiydi de, neden kaçtın görünce?
Neyse, ben de anladım ki artık böyle
Nankör işte insanoğlu, sen şarkımı söyle
SperMan!
Aktif çağın kahramanı resmen
�Yetiş Man
Hayalarım bak sıkıştı, lütfen�
Yetişmem
Bana ne, küsüm ben size
Arkadaşlar gelcek "cartoon" izlicez gece,
Batman, Superman ve Kaptan Mağara Adamı
Bu gece eğlenicez, rahat bırak lütfen...
Arama bizi bu gece
Alınma, dostlarım ile
Bağırır, çağırır biz slogan atarız;

"Yaşasın Kahramanlar Yalnız Değil Derneği!"

Ne hoş geceydi, ama yani kırdık geçirdik
Numaran bi' harikaydı Kaptan Mağara Adamı
O koltuk altından şişme bebek bile çıkardı!
Hikâyeler anlattık, güldük ve güldük
Batman süpersin oğlum, dinlerken öldük
Ha birde dernek kurduk, desteğinizi bekleriz
Kahramanlar yalnız değil, bu böyle bilinsin
Kaideler denge bozar, tutunmayan eğilsin
Yoruldum anlıcağın yani esmer güzeli
Ben artık olmıcam yani topla her şeyi
Seni onlar kurtarsın, ben tatildeyim
Tam zamanı güzel keyfim, kendi halimdeyim

"Peki, hayranların ne der, düşündün mü SperMan?"
Hepsi birer kondom alır, birde kaş-göz çizerler
"Yani nasıl, yok musun sen artık bundan böyle?"
Kahramanlar yalnız değil, aynen basın böyle...

Arama bizi bu gece
Alınma, dostlarım ile
Bağırır, çağırır biz slogan atarız;
"Yaşasın Kahramanlar Yalnız Değil Derneği!"

�Yiiihuuu�
"Ha ha ha döndür Bat, döndür. Ha ha ha ohh be Dünya varmış!�
�Yetiş SperMan, yetiş SperMan�
�Pu ha ha, asittir, ha ha ha�
Döndür Kaptan�"

"Yeah, SperMan 2.0.0.7.
U . L . a . Ş
Yeni hikâye, görüşmek üzere..."

U.L.A.Ş şarkı sözleri,U.L.A.Ş Sperman 2.0.0.8 şarkı sözleri,U.L.A.Ş Sperman 2.0.0.8 şarkı sözü,U.L.A.Ş Sperman 2.0.0.8 sözleri,Sperman 2.0.0.8 şarkı sözleri,Sperman 2.0.0.8 şarkı sözü,U.L.A.Ş Sperman 2.0.0.8 Dinle,U.L.A.Ş Sperman 2.0.0.8 İndir,Sperman 2.0.0.8 İndir
Hayrola Şarkı Sözleri
HayrolaArtz & Bugy
Sen Olmazsan Şarkı Sözleri
Sen OlmazsanAnıl Piyancı
Sakın Ola Şarkı Sözleri
Sakın OlaTuğçe Kandemir
Kor Şarkı Sözleri
KorEmir Can İğrek
Gül Yüzlü Cananım Şarkı Sözleri
Gül Yüzlü CananımKaan Tangöze